...

سیستم تلفنی دابا

سیستم تلفنی دابا علاوه بر تمامی قابلیت های سیستم های تلفن سانترال قدیمی، قادر است ارتباطات شرکت شما را بهینه کند و امکانات ویژه ای را به آن بیافزاید. در هر نقطه که دسترسی به شبکه وجود داشته باشد، امکان سرویس دهی این سیستم وجود دارد .


...

در صورت استفاده از این سیستم تلفنی قدرتمند، شرکت می تواند چندین خط مخابراتی را به سیستم تلفنی داخلی خود متصل کند. بر اساس ساعات اداری و غیر اداری شرکت، می توان تماس های ورودی سیستم را به منوهای گویای متفاوتی متصل کرد. از آنجایی که شرکت ها از بخش های متفاوتی مانند فروش، پشتیبانی و مدیریت تشکیل شده اند، می توان با تعریف صف انتظار برای هر بخش، تماس های ورودی را مدیریت کرد تا تعداد تماس کمتری به اپراتور متصل شود. با این روش تعداد کل تماس های سیستم نیز کاهش می یابد . با تعریف صف انتظار، تماس های ورودی تا زمان پاسخ گویی، موسیقی انتظار را می شنود. همچنین امکان اعلام نوبت مخاطب در صف برای او وجود دارد . سیستم تلفنی دابا قادر خواهد بود در کل طول مکالمه، آن را ضبط نمیاد . در صورت عدم پاسخ گویی یک کاربر، می توان تماس را به موبایل او ارسال کرد و در انتها می توان با تعریف صندوق صوتی برای کاربران، تماس را در صورت عدم پاسخ گویی، به صندوق صوتی کاربر مربوطه ارسال کرد.


...

در بسیاری از دفاتر و شرکت ها، امکان اختصاص خطوط تلفن شهری به هر یک از کارمندان وجود ندارد. با داشتن یک مرکز تماس مجزا از شبکه تلفن شهری، می توان هزینه تماس بین دفاتر را به صفر رسانید و البته سرویس های جدید و منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار داد. سیستم تلفنی دابا گزینه مناسبی برای طراحی مراکز تلفن می باشد، چرا که می توان در صورت بالا بودن تعداد تماس های ورودی شرکت، برای هر بخشی یک صف تماس مجزا تعریف کرد که با این روش تماس ها به نوبت توسط اپراتور های هر بخش پاسخ داده می شوند. از ویژگی های بارز صف، به اعلام مدت زمان باقیمانده تا پاسخگویی و آهنگ انتظار می توان اشاره کرد. اگر شرکت دارای چندین شعبه در کشور و یا در مناطق مختلف جهان است، می توان با کمک مراکز تماس، شعب را به هم متصل کرد، بگونه ای که تماس بین شعب همانند تماس های داخلی در یک شعبه بر قرار شود. مرکز تماس دابا می تواند خطوط تلفن را به تمام نقاط جهان انتقال دهد. این روش به منظور کاهش هزینه ها و انتقال خطوط به مناطقی است که از لحاظ مخابراتی غیر قابل دسترس باشند. در برخی از شرکت ها، محافظت از اطلاعات از اهمیت بالایی برخودار است . سیستم تلفنی دابا با استفاده از تکنولوژی رمزگذاری، امکان شنود تماس ها را از بین می برد .

همان طور که گفته شد، سیستم تلفنی دابا علاوه بر تمامی قابلیت های سیستم های تلفن سانترال قدیمی، قادر است قابلیت های دیگری را که به شرح زیر است به آن بیفزاید :

  • بی نیازی از سیم کشی مجزا و استفاده از بستر شبکه شرکت برای ارتباطات تلفنی
  • کنفرانس‌های صوتی چندین کاربر بصورت هم زمان و امکان راه اندازی تماس تصویری
  • ضبط تمامی مکالمات سیستم تلفنی
  • ایجاد پیام صوتی توسط مخاطب در صورت عدم پاسخ گویی کاربر مورد نظر
  • ارسال فکس به صندوق ایمیل و صرفه جویی در مصرف کاغذ و ذخیره شدن این اسناد در سیستم
  • قابلیت هدایت تماس ورودی شرکت به منوی گویا برای راهنمایی کاربران به مقصد مورد نظرشان و در نتیجه کاهش ترافیک و تعداد تماس ها
  • امکان مدیریت تماس های ورودی به صف انتظار
  • سیستم تلفنی دابا قادر است بر اساس ساعات اداری و روز های هفته منوی گویای متفاوتی را برای مخاطب پخش نماید.
  • امکان پخش اعلان صوتی برای مخاطب .
  • مرکز تماس دابا کوچکتر، ساده تر و بسیار ارزانتر از سانترالهای تلفن قدیمی هستند.
  • دراین مرکز تماس شماره اشخاص وابسطه به موقعیت آنها نبوده و برخلاف شبکه تلفن شهری ، امکان جابه جایی آنها وجود دارد .
  • امنیت بیشتر استفاده از سیستم تلفنی دابا
  • امکان راه اندازی سیستم پیجینگ برای شرکت
  • امکان ارائه گزارش های پیشرفته از تماس ها برای مدیریت شبکه و شرکت
  • با استفاده از این مرکز تماس، می توان لیستی از تمام تماس های شرکت و مدت زمان آن در اختیار داشت .
  • در مرکز تماس دابا، امکان افزایش تعداد کاربران سیستم تلفنی و افزایش تعداد خطوط شهری متصل به آن ، بسیار ساده و کم هزینه می باشد .
  • راه اندازی صندوق پیشنهادات و انتقادات برای تماس گیرنده گان تا در صورت نیاز نظرات و پیشنهادات خود را به صورت آزاد، در ساعات اداری یا پس از آن، به مدیریت شرکت انتقال دهند.
  • مرکز تماس دابا قابلیت اتصال و سفارشی سازی جهت توسعه و سازگاری با نرم افزار های بومی را دارا می باشد.

راهنمای کسب اطلاعات از ابتدای تصمیم گیری تا نصب و تحویل سرویس تلفنی دابا به مشتری :


...
  • صحبت با کارشناسان سیستم تلفنی دابا برای برآورد نیازهای مشتری و مشاوره
  • بررسی زیرساخت مشتری و سخت افزار مورد نیاز برای نصب
  • توافق مشتری با شرکت دابا و عقد قرارداد
  • نصب و راه اندازی و سیستم تلفنی دابا و واگذاری آن به مشتری
  • خدمات پس از فروش و پشتیبانی سرویس تلفنی دابا